Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Το αγαπημένο μου ζώο

Το αγαπημένο μου ζώο είναι το ψάρι μου. Το λένε Φλάφι και ζει σε ένα ενυδρείο. Το ενυδρείο του είναι αρκετά μεγάλο με πλαστικά φυτά, βότσαλα κι ένα μηχάνημα για να φιλτράρει το νερό.
Το ψάρι μου είναι πολύ ωραίο αλλά είναι πολύ μικρό. Έχει μικρά πτερύγια αλλά μια τεράστια ουρά. Αυτό που το κάνει να φαίνεται ξεχωριστό, είναι ότι είναι κατακόκκινο.
Το ψάρι μου δε συμπεριφέρεται περίεργα αλλά έχει τη συνήθεια να κατεβαίνει στο πάτο και να ψάχνει για τροφή που έχει πέσει ανάμεσα στα βότσαλα.

Μαζί περνάμε πολύ καλά και ζήσαμε και μια ιστορία. Μια μέρα που πηγαίναμε ταξίδι, είχαμε πάρει μαζί μας το ψάρι μας. Του είχαμε αδειάσει την μισή γυάλα για να μη χυθεί το νερό έξω. Παρόλα αυτά κουνιόταν πάρα πολύ και από τότε το βάζαμε σε μια μικρή γυάλα πάνω στα πόδια μας.
Μου αρέσει αυτό το ζωάκι και εύχομαι να είμαστε για πολύ καιρό μαζί!
(Ηλίας )




Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος μου ο Σισέ. Τον έχουμε στο χωριό μας και δεν τον βλέπουμε πολύ συχνά.
Ο Σισέ είναι μεγαλόσωμος με μακριές και σγουρές τρίχες. Το χρώμα του είναι ανοιχτό καφέ. Τα αυτιά του είναι σε κανονικό μέγεθος και έχει καταπράσινα μάτια.
Τον ταϊζουμε πολύ συχνά και πεινάει πολύ. Του αρέσει η σκυλοτροφή, οι πατάτες και η σκορδαλιά. Λατρεύει το κρέας και τις κονσέρβες.

Δεν είναι άγριο αλλά είναι πολύ προστατευτικό. Είναι πολύ παιχνιδιάρικο και του αρέσει να τον κυλάω στα μεγάλα χόρτα. Επίσης του αρέσει να τον χαϊδεύω. Είναι όμως και πολύ σκανταλιάρικο. Του αρέσει να δαγκώνει το παντελόνι της αδερφής μου, κάτι που μας ενοχλεί πάρα πολύ. Για τιμωρία τον κλειδώνουμε για λίγο μέσα στα κάγκελα.
Αγαπώ το Σισέ και αυτός μας αγαπάει περισσότερο απ' όλους. Ελπίζω να ζήσει πολλά ακόμα χρόνια και να μη τον χάσω!
(Σταύρος)