Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Η ξένη γλώσσα που μαθαίνω

Παλιά που ήμουν μικρός είχα πάει σε ένα μαγαζί στη Ζάκυνθο για να φάμε με την οικογένειά μου. Εκεί ερχόντουσαν πολλοί ξένοι και μιλούσαν Αγγλικά. Εγώ όμως δεν καταλάβαινα τι λέγανε. Μου φαινόταν πολύ περίεργη η γλώσσα που μιλούσαν.



Όταν πήγα στην  Α΄τάξη πήγα σε φροντιστήριο  και άρχισα να μαθαίνω την αγγλική γλώσσα. Στην αρχή δεν ήξερα πολλές λέξεις και μου ήταν δύσκολο να τις προφέρω. Τώρα όμως μπορώ καλύτερα να χρησιμοποιώ το λόγο και στα γραπτά και στα προφορικά.
Την Αγγλική γλώσσα τη μιλούν εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο από διαφορετικές χώρες και ηπείρους. Γι' αυτό στις περισσότερες ταινίες οι ηθοποιοί μιλούν Αγγλικά. Όμως βάζουν και υπότιτλους στο κάτω μέρος της οθόνης για όσους δεν καταλαβαίνουν την Αγγλική γλώσσα.
Εγώ έχω δει πάρα πολλές ταινίες που είναι Αγγλικές και σιγά σιγά μεταφράζω κάποιες λέξεις. Επίσης πού και πού διαβάζω κι ένα βιβλίο γραμμένο στα Αγγλικά και κάποιες λέξεις του βιβλίου, τις πιο δύσκολες τις γράφει στο τέλος το βιβλίο.
Αυτή η γλώσσα μ' αρέσει πολύ κι ελπίζω αργότερα να κατανοώ και να μεταφράζω κάποιες ταινίες στα Αγγλικά. Επίσης θα ήθελα να επισκεφτώ και να δω από κοντά τη χώρα που μιλιέται αυτή η γλώσσα!
(Αθανάσιος Κοκόλης Δ2΄)