Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Γνωριμία με μια φίλη στο εξωτερικό




Ίλιον 12 Δεκεμβρίου 2012
 
Αγαπητή Σούζαν,
 
 
Σίγουρα δεν ξέρεις και πολλά στοιχεία για εμένα γι' αυτό σου γράφω περισσότερα πράγματα σ' αυτό το γράμμα μου. Το όνομά μου είναι Άρτεμις και πηγαίνω σε ένα δημοτικό σχολείο του Ιλίου στην Αθήνα. Στον ελεύθερό μου χρόνο συνηθίζω να διαβάζω βιβλία από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μου. Επίσης βλέπω τηλεόραση και παίζω μονόπολη με τις δύο μικρότερες αδελφές μου. Ακόμα πειράζω και αλλάζω θέση στα στολίδια του χριστουγεννιάτικου δέντρου ή περνώ αρκετές ώρες με την οικογένειά μου. Έχω τρία ψάρια, τον Πιλότο, τον Ωμέγα και τον Πυροσβεστήρα.
 
Το σχολείο μου αποτελείται από δύο ορόφους.Στην αυλή του έχει πολλά δέντρα, φυτά και παγκάκια που καθόμαστε στα διαλείμματα. Στο εσωτερικό του έχει αίθουσα Πληροφορικής, αίθουσα εκδηλώσεων που χρησιμοποιείται και ως γυμναστήριο τις βροχερές μέρες, αίθουσα σίτισης για το ολοήμερο και δώδεκα μεγάλες αίθουσες διδασκαλίας. Όλες οι τάξεις έχουν προβολέα και υπολογιστή καθώς και διαδραστικό πίνακα ορισμένες. Έχουν βαφτεί με όμορφα χρώματα και στην τάξη μου έχουμε ένα μικρό ανθόκηπο με αρωματικά φυτά και προς την άνοιξη θα έχουμε και λαχανόκηπο.
 
Η πόλη που κατοικώ ονομάζεται Ίλιον και είναι ένας δήμος στην Αθήνα. Ο Δήμος Ιλίου εκτός από τα αθλήματα που μπορούν να πάρουν μέρος οι δημότες, προσφέρει τις δημοτικές βιβλιοθήκες, τα πάρκα για τα παιδιά και αρκετές παιδικές χαρές. Αυτό που ξεχωρίζουμε στην πόλη μας είναι το ξακουστό Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης " Αντώνης Τρίτσης". Στο πάρκο αυτό βρίσκουν καταφύγιο αποδημητικά και ενδημικά πουλιά. Μέσα εκεί υπάρχουν ακόμα καφετέριες, γεφυράκια και μια λίμνη με πάπιες. Επίσης υπάρχει ένα σύνολο από δέντρα, αρωματικά φυτά και άνθη.
 
Η Ελλάδα  είναι μια όμορφη χώρα με ήπιο κλίμα. Στην πρωτεύουσά της την Αθήνα θα μπορούσε κανείς να πάει να δει την Ακρόπολη και το Μουσείο της, την Πλάκα με τα στενά της δρομάκια, τα κεντρικά νεοκλασικά της κτίρια.  Σημαντικό επίσης είναι και το επίνειό της ο Πειραιάς, ο οποίος είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας.
Θα ήθελα να μου γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες και για σένα. Περιμένω σύντομα νέα σου!
 
Με αγάπη
Άρτεμις