Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Σαν το σκύλο με τη γάτα



Στο μάθημα της Γλώσσας στην ενότητα "Οι φίλοι μας τα ζώα" φτιάξαμε κάποια δίστιχα
που είχαν σχέση με τους τσακωμούς των δύο αυτών ζώων. Όλα τα παιδιά δούλεψαν με μεγάλο ταλέντο και μεράκι.
Εδώ θα παραθέσουμε τις εργασίες τριών παιδιών:

Σκύλος: Με τα νύχια σου το χαλί κουρελιάζεις,
              τι έχεις και νευριάζεις;
 
Γάτα:     Εσύ τι έχεις σκύλε και φωνάζεις;
              Γιατί είσαι τόσο φωνακλάς;
 
Σκύλος: Σταμάτα γάτα να γκρινιάζεις,
              μη σε μαδήσω μονομιάς.
 
Γάτα:    Για κάντο και θα δεις.
             Άντε έλα, μην αργείς.
 
Σκύλος:Μη μου κάνεις το μαγκάκι
             θα σε ρίξω στο χαντάκι.
 
Γάτα: Λες να μην μπορώ να βγω;
           Έχω άλμα και πηδώ.
 
Σκύλος:Για να δούμε πώς το κάνεις,
            εγώ νομίζω θα πεθάνεις.
 
Γάτα: Δεν τρομάζω εγώ από σένα,
           εσύ που'σαι κοιλαράς
           εκεί θα μείνεις...φουκαράς!
                      Θάνος
 
 
           Ο τσακωμός
 
Γάτα:  Κυνόδοντες μεγάλους έχεις
            Άραγε γιατί τους έχεις;
 
Σκύλος:Ψάρια πολλά τρως
              αφού δεν έχεις αστιγματισμό.
 
Γάτα:   Θα σου έλεγα και εγώ κάτι,
             άσε μην σου βγάλω κανένα μάτι.
 
Σκύλος: Είσαι άτιμη, ξινή και κλέφτρα
              μα τι σ' έπιασε γάτα πλανέφτρα;
 
Γάτα:    Άσε με ήσυχη, άσε με μόνη μου
              δε θέλω να οδηγεί άλλος το τιμόνι μου.
 
Σκύλος: Η ζωή όμως είναι πιο ωραία
               όταν τον άλλονε έχεις παρέα!
                                Νίκος
 
Διάλογος σκύλου και γάτας
 
Σκύλος: Με τα νύχια σου στο χαλί κουρελιάζεις.
Τι έχεις και νευριάζεις;
 
Γάτα:      Μη μιλάς τόσο πολύ και νευριάζω,
γιατί αντί για το χαλί εσένα θα κουρελιάσω.
 
Σκύλος:     Πολύ ύπουλα με κοιτάζεις.
Εσύ κάτι ετοιμάζεις.
 
Γάτα:   Μην προσπαθείς να με ησυχάσεις,
γιατί απ' τη γκρίνια αυτή εσύ θα χάσεις.
 
Σκύλος:  Στον αέρα κάνεις τούμπες εννιά
και θα σου δώσω μια δαγκωνιά.
 
Γάτα:   Πάλι προσπαθείς να με κολακέψεις
αλλά με τα καμώματά σου δε θα με μαγέψεις
και με τις δαγκωνιές σου θα με σακατέψεις!
Σταύρος